Doprava za 1 € nad 80,00 €

Môj nákupný košík

je prázdny

tooltip after the triger
tooltip after the triger
Potrebujete pomoc? Volajte:02 / 59 220 775
Hľadať

Potrebujete pomoc? Volajte:

02 / 59 220 775

Záruka

Sme presvedčení, že naše produkty sú vyrobené z prvotriednych materiálov, použitím najmodernejších technológií. Stojíme si za tým, že naše matrace spĺňajú náročné kritériá kvality, preto Vám na ne poskytujeme niekoľkoročnú záruku. Zároveň Vám dávame možnosť vrátiť matrac bez udania dôvodu do 30 dní (matrace Dormeo Air do 60 dní) od doručenia v prípade, že s ním z akéhokoľvek dôvodu nebudete spokojný; peniaze Vám pošleme späť.

Záručná doba na výrobky Dormeo:

  • Predávajúci poskytuje na výrobné vady tovaru 24 mesačnú záručnú dobu (záruku) (ďalej len „Zákonná záruka“) . V tomto prípade slúži faktúra zároveň aj ako doklad o záručnej dobe. Pri niektorých druhoch tovaru môže byť záručná doba predĺžená, čo predávajúci uvedie na faktúre. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru spotrebiteľom. Pri predaji na telefonickú, e-mailovú alebo internetovú objednávku sa dňom prevzatia tovaru rozumie deň, kedy spotrebiteľ prevzal tovar od kuriéra.
  • V prípade kúpy matraca Dormeo sa Studio Moderna s.r.o. zaručuje, že matrac musí zodpovedať svojej kvalite a musí slúžiť svojmu účelu po dobu trvania Zákonnej záruky. Na matrace poskytuje predávajúci aj predĺženú záručnú dobu. Špecifiká záručnej doby na konkrétny matrac uvádzame v časti Špecifiká záručnej doby. Pri matracoch DORMEO poskytuje výrobca záruku na jadro matraca. Záručná doba sa líši v závislosti od konkrétneho produktu.

Špecifiká záručnej doby:

  • Predajca sa zaručuje, že po dobu trvania Zákonnej záruky je povinný vymeniť matrac v dôsledku poruchy alebo vady matracom minimálne rovnakého typu zadarmo.
  • Predajca sa zaručuje, že po dobu trvania predĺženej záruky je povinný vymeniť matrac v dôsledku poruchy alebo vady matracom minimálne rovnakého typu podľa podmienok predĺženej záruky, t.j. podľa splatnej účasti zákazníka:

  • Výrobca zaručuje, že pri dodržaní návodu na použitie splnia produkty Dormeo svoj účel a budú Vám bez problémov slúžiť.
  • Výrobca zaručuje, že v prípade poškodenia alebo chýb na produktoch ich počas Zákonnej záruky na vlastné náklady odstráni. Ak výrobca nebude schopný odstrániť vady, vymení produkt za iný. V tomto prípade platí dopravu výrobca, ale zákazník je povinný produkt riadne zabaliť a pripraviť na transport.
  • Lehota na odstránenie chýb na produkte počas Zákonnej záruky je 45 dní od doručenia reklamácie.
  • Reklamácie posielajte na adresu: STUDIO MODERNA, s.r.o. (Geis SK), Trňanská 6, 960 01 ZVOLEN
  • Záručná doba začína plynúť dňom nákupu produktu.

Záruka sa nevzťahuje na tieto prípady:

  1. Ak sa preukáže, že zákazník nenakladal s produktom správne podľa odporúčaní.
  2. Ak zákazník pri reklamácii nepredloží kópiu dokladu o kúpe a záručný list s dátumom, pečiatkou a podpisom predajcu.