Doprava ZADARMO nad 80,00 €

Môj nákupný košík

je prázdny

tooltip after the triger
tooltip after the triger

Máte nejaké otázky alebo chcete urobiť objednávku? Kliknite na tlačítko nižšie a my Vám zavoláme.



Naši operátori sú pripravení odpovedať na všetky Vaše otázky týkajúce sa produktov a akcií, ktoré Vás zaujímajú. Prosím, kliknite na tlačítko nižšie a my Vám zavoláme.

 Zavolajte mi
x
DormeoKliknite a zavoláme Vám

Pre objednávku a ďalšie informácie volajte:02/ 59 220 775
Hľadať

Pre objednávku a ďalšie informácie volajte:

02/ 59 220 775

Záruka

Sme presvedčení, že naše produkty sú vyrobené z prvotriednych materiálov, použitím najmodernejších technológií. Stojíme si za tým, že naše matrace spĺňajú náročné kritériá kvality, preto Vám na ne poskytujeme niekoľkoročnú záruku. Zároveň Vám dávame možnosť vrátiť matrac bez udania dôvodu do 30 dní od doručenia v prípade, že s ním z akéhokoľvek dôvodu nebudete spokojní; peniaze Vám pošleme späť.

Záručná doba na výrobky Dormeo:

  1. Pri matracoch DORMEO poskytuje výrobca záruku na jadro matraca. Záručná doba sa líši v závislosti od konkrétneho produktu:
    • Dormeo Comfort: 12-ročná záruka na jadro matraca
    • Dormeo Memory matrace: 15-ročná záruka na jadro matraca
    • Dormeo Orthopedic: 6-ročná záruka
    • Dormeo Talalay: 15-ročná záruka na jadro matraca
    • Dormeo Roll up: záruka 2 roky.
  2. Výrobca zaručuje, že pri dodržaní návodu na použitie splnia produkty Dormeo svoj účel a budú Vám bez problémov slúžiť.
  3. Výrobca zaručuje, že v prípade poškodenia alebo chýb na produktoch ich počas záručnej lehoty na vlastné náklady odstráni. Ak výrobca nebude schopný odstrániť vady, vymení produkt za iný. V tomto prípade platí dopravu výrobca, ale zákazník je povinný produkt riadne zabaliť a pripraviť na transport.
  4. Lehota na odstránenie chýb na produkte počas záručnej doby je 45 dní od doručenia reklamácie.
  5. Reklamácie posielajte na adresu: Studio Moderna s.r.o., Pri Šajbách 1, 831 06 Bratislava.
  6. Záručná doba začína plynúť dňom nákupu produktu.

Záruka sa nevzťahuje na tieto prípady:

  1. Ak sa preukáže, že zákazník nenakladal s produktom správne podľa odporúčaní.
  2. Ak zákazník pri reklamácii nepredloží kópiu dokladu o kúpe a záručný list s dátumom, pečiatkou a podpisom predajcu.