Doprava za 1€ nad 80,00 €

Môj nákupný košík

je prázdny

tooltip after the triger
tooltip after the triger

Máte nejaké otázky alebo chcete urobiť objednávku? Kliknite na tlačítko nižšie a my Vám zavoláme.



Naši operátori sú pripravení odpovedať na všetky Vaše otázky týkajúce sa produktov a akcií, ktoré Vás zaujímajú. Prosím, kliknite na tlačítko nižšie a my Vám zavoláme.

 Zavolajte mi
x
DormeoKliknite a zavoláme Vám

Pre objednávku a ďalšie informácie volajte:02/ 59 220 775
Hľadať

Pre objednávku a ďalšie informácie volajte:

02/ 59 220 775

Pomoc s nákupom

Proces nakupovania na www.dormeo.sk je rýchly a jednoduchý, stačí dodržať 7 krokov. Ak máte akékoľvek otázky, zavolajte nám na bezplatné telefónne číslo 02/ 59 220 775 a naši agenti Vám radi pomôžu.

I. Nákupný košík

  1. Vyberte si želaný matrac alebo iný produkt a zadajte požadované množstvo. Ak si objednávate matrace alebo rošty, ešte pred tým, ako produkt vložíte do nákupného košíka, uveďte Vami požadovaný rozmer výrobku.
  2. Po tom, ako do nákupného košíka vložíte prvý výrobok, budete neustále vidieť celý obsah košíka. Ak si chcete prezerať ďalšie výrobky a pridať niektoré z nich k nákupu, jednoducho kliknite na „Návrat k produktom“. Ak chcete niektorý produkt z košíka odobrať, stlačte „Vymazať“ vedľa názvu výrobku.
  3. Keď si do nákupného košíka vložíte všetky produkty, ktoré si chcete objednať, ďalším krokom je vybrať si spôsob platby alebo nákup na splátky.
  4. Keď si vyberiete počet splátok, kliknite na 'Pridať do košíka'.
  5. Ďalším krokom je uviesť informácie o mieste dovozu, uveďte preto, prosím, Vašu adresu, na ktorú si želáte tovar poslať. Následne kliknite na „Dokončiť objednávku“.
  6. Ak objednávka prebehla v poriadku, na monitore sa Vám objaví oznámenie „Ďakujeme za Vašu objednávku“. Navyše Vám na uvedenú mailovú adresu pošleme email s potvrdením objednávky a so všetkými detailami o nej.
  7. Ak si želáte upraviť objednávku, niečo v nej zmeniť alebo ju zrušiť, zavolajte nášmu operátorovi alebo nás kontaktujte mailom dormeo@dormeo.sk

II. Potvrdenie objednávky

Po dokončení objednávky na www.dormeo.sk Vám pošleme email so všetkými detailami a to na emailovú adresu, ktorú ste uviedli pri vypĺňaní informácií o mieste doručenia zakázky. Bude to potvrdenie, že objednávka bola prijatá a spracovaná. Ak v potvrdení nájdete nejaké nejasné informácie alebo nesprávne údaje, zavolajte nám na bezplatné telefónne číslo 02/ 59 220 775 alebo nás kontaktujte prostredníctvom emailovej adresy dormeo@dormeo.sk.

Zákazník dostane elektronické upozornenie, že jeho objednávka prebehla úspešne a v krátkom čase ho bude telefonicky kontaktovať náš agent. Ak sa mu nepodarí dovolať, bude zákazníka kontaktovať emailom.

Pri telefonickom potvrdení objednávky Vás bude agent informovať o dodacej lehote Vašej zakázky. Ak sa zákazník rozhodne objednávku zrušiť, môže tak urobiť prostredníctvom telefónneho čísla 02/ 59 220 775 alebo cez email dormeo@dormeo.sk.

III. Doručenie tovaru

Studio Moderna pripraví každý produkt na odoslanie na adresu, ktorú ste uviedli v objednávke. V prípade, že sa dodacia lehota nečakane predĺži, budeme Vás informovať telefonicky, mailom alebo poštou.

Všetky ďalšie odpovede na najčastejšie otázky nájdete tu.