Doprava za 1 € nad 80,00 €

Môj nákupný košík

je prázdny

tooltip after the triger
tooltip after the triger

♥ Užite si dopravu iba za 1 €. ♥ Platí pre všetky objednávky v celkovej hodnote 80 € a viac.

Tipy a triky
Bezplatne
novinky a tipy do Vašej e-mailovej schránky
Všetko o zdraví, kráse, sexe, exkluzívne ponuky a zľavy!
Prihláste sa k odberu týždenného e-magazínu Dormeo a získate zaujímavý a zábavný obsah o spánku, zdraví, kráse, výžive, sexualite a všetky exkluzívne ponuky.
Odoberať
Prečítal(a) som si podmienky a súhlasím s nimi.
Vaše údaje sú 100% zabezpečené.

Pripojte sa k nám na Facebook

5 prikázaní pre mužov, ktorí držia diétu

5 prikázaní pre mužov, ktorí držia diétu

Kto povedal, že diéty sú len pre ženy?  Pravidlá správneho a zdravého chudnutia platia pre obidve pohlavia rovnako. Je pravda, že je veľmi ťažké zorientovať sa medzi toľkými diétami, ktoré existujú a vybrať si pre seba najlepšiu.Preto sme sa rozhodli dať dokopy základné pravidlá týkajúce sa zdravého chudnutia.Sú založené na základe poznatkov získaných pri sledovaní najčastejšie používaných diét. Zhrnuli sme to do 5 prikázaní – prečítajte si, čo Vám určite pomôže schudnúť a skrášliť si postavu už počas tohto leta!

Ako schudnúť?

Túto otázku si kladú milióny ľudí na celom svete. A hoci každý z nás je iný, väčšinou všetci dospejeme k skúšaniu tých istých diét alebo chudnúcich metód.

Paradoxne, aj keď začnú mnohí ľudia držať tú istú diétu, len niektorým z nich sa podarí zhodiť kilá. Ostatným nezostáva nič iné , len skúšať ďalej a hľadať nové cesty k chudšej postave.

Dôležité však je – poučiť sa z chýb ostatných a zamerať sa na to, čo väčšine pomohlo. Prečo sa dlhodobo trápiť na sebe, keď si môžete zobrať príklad od iných? Samozrejme, na každé ľudské telo funguje niečo iné, ale sú veci, ktoré väčšine pomohli alebo naopak, nezabrali takmer nikomu, preto je zbytočné venovať im čas.

Čo majú spoločné muži, ktorým sa podarilo schudnúť?Prečítajte si v tomto článku. Práve tieto skúsenosti sa Vám určite zídu a na bojovom poli, kde sú úhlavným nepriateľom nadbytočné kilá, sa Vám podarí zvíťaziť ľahšie a rýchlejšie.

 

1. Nekupujte si spracované cereálie a cukor

96% mužov, ktorým sa podarilo schudnúť, tvrdí, že to bolo vďaka tomu, že prestali konzumovať niektoré potraviny. Váš nový jedálniček by nemal obsahovať bielu múku,  šumivé nápoje, sladkosti ani slané maškrty ako čipsy alebo krekry. Takéto jedlá nielen že obsahujú veľa karbohydrátov, ale ovplyvňujú aj množstvo cukru v krvi. Jeho hladina prudko stúpa, následne prudko klesá, výsledkom čoho je zlá nálada, hlad a chuť na sladké.

Z tohto dôvodu by ste sa mali vyhnúť všetkým potravinám a jedlám, ktoré obsahujú akýkoľvek cukor a rafinovanú múku.

 

2. Jedzte viac bielkovín, “zdravých tukov”, vlákninu a prírodné cereálie

Bielkoviny nám dodávajú pocit nasýtenia a sú tiež dôležité pre vytváranie a spevňovanie svalov.

Tuk tiež navodzuje pocit plnosti a dáva jedlu chuť – určite nám viac chutí jedlo, ktoré obsahuje tuky ako jedlo bez nich. Aj vláknina sa stará o to, aby sme mali pocit sýtosti a spomaľuje vstrebávanie karbohydrátov do krvi,vďaka čomu sa nedostavuje pocit únavy, ktorý inak máme pri väčšine diét. Naopak, vďaka vláknine budeme mať počas dňa viac energie.

Poslednými dôležitými ingredienciami pri držaní akejkoľvek diéty sú ovocie a zelenina, ktoré obsahujú veľa vlákniny a antioxidantov. 

3. Nikdy, naozaj NIKDY nezabudnite raňajkovať!

Ďalšie “prikázanie”, ktoré mnohým mužom pomohlo schudnúť a lepšie sa cítiť znie: pravidelne raňajkujte.

Každé ráno vstávate do dňa, v ktorom Vás čaká mnoho povinností a úloh – či už pracovných alebo rodinných, je tak? Po večeri a celej noci nemá Vaše telo takmer žiadnu energiu nazvyš (nejedli ste zhruba 8 hodín), preto ju nutne potrebuje dostať v podobe raňajok.

Určite nepotrebujete zložité vedecké argumenty na to, aby ste uznali, že raňajky sú pre naše telo nevyhnutné, ale predsa len: jedna štúdia sa zamerala na to, aké raňajky sú pre chudnutie najideálnejšie. Zistilo sa, že ľudia, ktorí si na raňajky dajú veľa bielkovín a celkovo ich raňajky nepresiahnu 610 kalórií, zhodili počas 8 mesiacov oveľa viac kíl ako tí, ktorí mali na raňajky jedlo obsahujúce iba 290 kalórií, avšak bolo v ňom menej bielkovín. 

Napriek tomu, že po celkovom zrátaní kalórií zjedli všetci chudnúci rovnaký počet kalórií za deň, tí, ktorí mali bohatšie raňajky, schudli v priemere až 20 kilogramov a navyše sa im darilo dodrživať diétu ľahšie.

 

4. 3x do týždňa dvíhajte činky

Kalórie sa rýchlejšie spaľujú pri dvíhaní ťažkých predmetov, tiež sa pritom zlepšuje metabolizmus – zostáva činný až 48 hodín po tréningu. Jediný problém obéznych mužov je, že sa hanbia chodiť do posilňovne. Trik: zaobstarajte si niekoľko menších a ľahších činiek a začnite posilňovať doma, v garáži, či v pivnici. Cvičte tam, kde sa budete dobre cítiť, kde sa nebudete hanbiť a kde sa budete radi vracať.

 

5. Motivácia

Tí, ktorí ju majú, ju nazývajú x-faktorom. Bez motivácie sú Vám vyššie uvedené pravidlá úplne zbytočné, preto nezabudnite, že všetko je to v našej hlave!

Chudnutie sa začína najskôr hlave, až potom v tukových zásobách.Niektorých mužov motivujú pravidené kontroly u lekára a pozitívne výsledky, ktoré vidia. Iným pomáha, keď si dajú fotku svojho tučného tela na chladničku. Každý pozná sám seba najlepšie, preto vie, čo na neho funguje a čo nie.

Vedzte, že všetko ide ľajšie vo dvojici, preto skúste nájsť kolegu alebo kamaráta, ktorý by tiež chcel schudnúť a začnite spolu. Mnohým pomáha aj povzbudzovanie od kamarátov alebo podpora manželky. Nájdite si svoju motiváciu a začnite meniť svoje telo hneď dnes. Stojí to za to! Držíme palce J

Všetko o zdraví, kráse, sexe, exkluzívne ponuky a zľavy!
Prihláste sa k odberu týždenného e-magazínu Dormeo a získate zaujímavý a zábavný obsah o spánku, zdraví, kráse, výžive, sexualite a všetky exkluzívne ponuky.
Odoberať
Vaše údaje sú 100% zabezpečené.