Doprava za 1€ nad 80,00 €

Môj nákupný košík

je prázdny

tooltip after the triger
tooltip after the triger

Máte nejaké otázky alebo chcete urobiť objednávku? Kliknite na tlačítko nižšie a my Vám zavoláme.



Naši operátori sú pripravení odpovedať na všetky Vaše otázky týkajúce sa produktov a akcií, ktoré Vás zaujímajú. Prosím, kliknite na tlačítko nižšie a my Vám zavoláme.

 Zavolajte mi
x
DormeoKliknite a zavoláme Vám

Pre objednávku a ďalšie informácie volajte:02/ 59 220 775
Hľadať

Pre objednávku a ďalšie informácie volajte:

02/ 59 220 775

Užite si nakupovanie! Teraz poštovné iba 1 €, stačí nakúpiť tovar v celkovej hodnote 80 € a viac.

Zdravý spánok
Bezplatne
novinky a tipy do Vašej e-mailovej schránky
Všetko o zdraví, kráse, sexe, exkluzívne ponuky a zľavy!
Prihláste sa k odberu týždenného e-magazínu Dormeo a získate zaujímavý a zábavný obsah o spánku, zdraví, kráse, výžive, sexualite a všetky exkluzívne ponuky.
Odoberať
Prečítal(a) som si podmienky a súhlasím s nimi.
Vaše údaje sú 100% zabezpečené.

Pripojte sa k nám na Facebook

Tehotná žena potrebuje kvalitný spánok

Tehotná žena potrebuje kvalitný spánok

Je pochopiteľné, že tehotné ženy si nevedia dobre pospať, pretože im stále rastie bruško, čo následne vyvoláva bolesti chrbtice, krížov, pálenie záhy, sťažené dýchanie, objavujú sa rôzne hormonálne zmeny, častejšie chodenie na záchod a podobne.

V tehotenstve sa preto odporúča:

1. Podložte si hlavu

Počas tehotenstva je spánok väčšinou plytký a povrchný, preto ženu zobudí každý hluk či šuchnutie. Takto prichádza o benefity kvalitného hlbokého spánku nielen ona, ale aj bábätko v brušku. Je preto dôležité urobiť opatrenia, ktoré zlepšia kvalitu jej spánku.

Jedným zo spôsobov, ako zvýšiť pohodlie počas spánku, je vyvýšiť oblasť hlavy v posteli, čo pomôže zmierniť problémy s pálením záhy.

Správne podloženie hlavy dosiahnete použitím dobrého vankúša alebo polohovateľným roštom.

2. Vyvetrajte spálňu

Vzhľadom na to, že tehotné ženy sa vplyvom hormonálnych zmien viac potia, je dôležité, aby ich spálňa bola správne vetraná a mala vhodnú teplotu. Tehuľkám sa tiež neodporúča, aby pred spaním veľa pili, pretože ich bude prebúdzať častá potreba ísť na toaletu.

3. Spite na boku

Gynekológovia tvrdia, že každá žena si počas tehotenstva nájde svoju polohu, v ktorej sa jej najlepšie spí, avšak niektorí vyslovene odporúčajú, aby tehuľky v poslednom trimestri nespali na chrbte. Okrem bolestí chrbta to totiž môže spôsobiť aj problémy s nízkym tlakom a trávením. Počas posledných mesiacov tehotenstva odporúčajú spať na ľavom boku, pretože to zlepšuje cirkuláciu krvi a bábätku zabezpečuje viac kyslíka a výživy. 

Vyberte si správny matrac pomocouporadcu pri výbere matraca.

 

Výber kvalitného matraca je veľmi dôležitý

Okrem každodenného cvičenia a prechádzok, ktoré slúžia ako prevencia proti bolestiam chrbtice a krížov, je v tehotenstve veľmi dôležitý aj matrac, na ktorom budúca mamička spáva.

Hoci niektorí ortopédovia tvrdia, že najlepším matracom je tvrdý matrac, bolo dokázané, že lepší je ten matrac, ktorý poskytuje rôznu oporu jednotlivým častiam tela (hlavne tým, na ktorých vzniká tlak a bolesť).

Keďže sa tehotné ženy počas spánku viac potia, je dôležité, aby bol matrac priedušný a antialergický – ideálny je napríklad matrac s penovými pružinami. Samozrejme aj dobrý vankúš spraví veľa – dokáže výrazne zmierniť bolesti v bolasti krčnej chrbtice a ramien.

 

 

Všetko o zdraví, kráse, sexe, exkluzívne ponuky a zľavy!
Prihláste sa k odberu týždenného e-magazínu Dormeo a získate zaujímavý a zábavný obsah o spánku, zdraví, kráse, výžive, sexualite a všetky exkluzívne ponuky.
Odoberať
Vaše údaje sú 100% zabezpečené.