V nákupnom košíku nie sú žiadne položky

Vyskúšajte

7 jednoduchých spôsobov, ako sa ráno prebrať

Ste ranné vtáča? Ak nie, potom veľmi dobre poznáte “radosť” z ranného prebúdzania. Ponúkame vám niekoľko jednoduchých a úžasne efektívnych spôsobov, ako byť svieži už s prvými lúčmi slnka. Ste pripravení spraviť z rána tú najlepšiu časť dňa?

Ste ranné vtáča? Ak nie, potom veľmi dobre poznáte “radosť” z ranného prebúdzania. Ponúkame vám niekoľko jednoduchých a úžasne efektívnych spôsobov, ako byť svieži už s prvými lúčmi slnka. Ste pripravení spraviť z rána tú najlepšiu časť dňa?

 

1. Doprajte si dostatok spánku

V prvom rade by ste si mali uvedomiť, že je takmer nemožné prebudiť sa čulí a pripravení začať nový deň po štyroch prespatých hodinách – ak nie ste na dovolenke a neužívate si, takže na spánok nemáte čas… Ale keď idete v pondelok ráno do práce, budete potrebovať dostatok spánku.

Pre väčšinu ľudí je to 8-9 hodín za noc. Možno ho potrebujete trochu menej alebo viac – najlepší spôsob, ako to zistíte, je otestovať sa. Všímajte si, ako uvoľnene a produktívne sa cítite po kratšom alebo dlhšom spánku a je to!

 

2. Počúvajte svoju obľúbenú hudbu  

Hudba je skutočný záchranca života, takže by vám tiež mohla zachrániť rána. Namiesto vstávania na nepríjemný zvuk budíka skúste prebúdzanie s vašou obľúbenou pesničkou. Vyčaruje vám to úsmev na perách od momentu, keď sa zobudíte až po zvyšok rána.

A ak nie ste prvý v domácnosti, ktorý vstáva, kým ostatní ešte spia, hudba vás môže sprevádzať celé ráno.  Počúvajte hudbu, kým si čistíte zuby, vyberáte oblečenie a raňajkujete – z vášho rána sa tak môže stať príjemný zážitok.

 

3. Dajte si osviežujúcu sprchu  

Myšlienka vyliezť z teplého pyžama a vystaviť svoje telo prúdu vody nemusí znieť veľmi lákavo, ale sprcha  je skutočne skvelým spôsobom, ako sa ráno prebrať a trvá to len pár minút.

Ak sa potrebujete prebudiť a zregenerovať, chladnejšia voda je ideálnym riešením. Ale ak sa chcete trochu rozmaznávať, užite si dlhú teplú sprchu, ktorá naštartuje vaše zmysly. Voda vás v každom prípade preberie a poskytne vám príjemný prechod do nového dňa.

 

4. Doprajte si zdravé raňajky  

Určite viete, že raňajky sú najdôležitejším jedlom dňa. Ako často si však ráno doprajete čas na zjedenie aspoň niečoho? Raňajky pritom nie sú skvelé len na prebudenie, ale predstavujú aj veľmi efektívny spôsob, ako si udržať pod kontrolou telesnú hmotnosť.

Ak večne nestíhate, skvelá voľba je zdravé smoothie. Ingrediencie si môžete pripraviť ešte predtým, ako pôjdete večer spať. Ráno ich iba zmixujete a vypijete - alebo si smoothie vypite cestou do práce.

 

5. Venujte pár minút rýchlemu tréningu  

Cvičenie v ranných hodinách? Znie to ako nočná mora, však? Ale iba prvých pár dní alebo týždňov. Keď si raz na to zvyknete, nebudete si vedieť bez cvičenia svoj život ani predstaviť.

Šup na bežiaci pás alebo rotoped – 20 minút úplne stačí, aby ste sa naštartovali a nabili energiou, ktorú budete potrebovať. Keď nemáte ani 20 minút, 10-minútové zdvíhanie závažia alebo jednoduché drepy sú takisto skvelým spôsobom, ako rozprúdiť krvný obeh.

 

6. Vytvorte si ranný rituál

Ak sú vaše rána plné zmätku a chaosu, ich usporiadanie vám pomôže zlepšiť celý proces prebúdzania sa. Mali by ste začať tým, že si dopredu pripravíte, čo budete potrebovať, takže strávite menej času ranným pobehovaním a hľadaním vecí.

Vymyslite si precízny a efektívny ranný systém, vyrátajte si, koľko máte času do odchodu z domu a koľko na malé potešenia, ako je napríklad šálka kávy alebo čítanie novín. Je to skutočne jednoduché, keď si to správne naplánujete.

 

7. Naplánujte si na ráno príjemné veci

Keď sú pre vás rána mučením, možno je načase naplánovať na túto časť dňa nejaké zábavné rozptýlenie. Ak je niečo, na čo sa tešíte (a priznajme si to, ísť do práce nie je práve víťazom v tejto kategórii), bude oveľa jednoduchšie vyskočiť z postele a začať svoj ​​deň.

Trochu ranného potešenia môže priniesť vynikajúca káva, váš obľúbený televízny alebo rozhlasový program, rýchla hra s deťmi alebo bozk od svojej polovičky. Čokoľvek, čo nebude trvať dlhšie ako niekoľko minút a naplní vás pozitívnou energiou, je skvelý nápad na fantastický začiatok každého dňa.