V nákupnom košíku nie sú žiadne položky

Vyskúšajte

Kvalita spánku a pohodlie

31-40 z 62

  • Chcete spoznať svoj vankúš?

    Chcete spoznať svoj vankúš?

    Ako dobre poznáte svoj vankúš? Ak patríte k tým, ktorí ho považujú za samozrejmosť a každý večer si naň len uložia hlavu, o veľa prichádzate! Váš podhlavník má svoj vlastný zaujímavý život a určite by ocenil trochu viac pozornosti! Čítajte ďalej a zoznámte sa so svojím vankúšom a jeho najhlbšími, najtemnejšími tajomstvami… 

    Prečítajte si viac 
  • Čo robiť, ak má Váš partner poruchu spánku

    Čo robiť, ak má Váš partner poruchu spánku

    Mali ste dlhý a ťažký deň a jediné, po čom túžite, je pospať si. Ľahnete si na posteľ vedľa Vášho partnera, pobozkáte ho na dobrú noc a zavriete svoje unavené oči. Zrazu sa však ozvú zvuky – chrápanie, prehadzovanie sa a otáčanie na posteli, kroky alebo zvuk lampy, ktorá bola opäť rozsvietená. Váš partner má problémy so spaním a následne ich máte aj Vy. Čo robiť, ak má Váš partner poruchu spánku?

    Prečítajte si viac 
  • Čo sa stane s Vaším telom a mysľou pri nedostatku spánku?

    Čo sa stane s Vaším telom a mysľou pri nedostatku spánku?

    Viete, čo sa stane s Vaším telom a mysľou, ak nespíte (alebo dlhšiu dobu spíte nedostatočne)? Nie, nejde len o nejakú únavu - spánková deprivácia so sebou prináša veľa krátkodobých a dlhodobých problémov, ktorým by ste sa vo vlastnom záujme mali vyhnúť...

    Prečítajte si viac 
  • Darčeky pre dobrý spánok

    Darčeky pre dobrý spánok

    Premýšľate ako urobiť niekomu blízkemu radosť? Najlepšie darčeky sú tie praktické. Darujte blízkym lepší spánok.

    Prečítajte si viac 
  • Dobrá posteľná bielizeň pre dobrý spánok?

    Dobrá posteľná bielizeň pre dobrý spánok?

    To, ako sa nám bude v noci spať nezáleží len od matracu, ale aj od materiálu, z ktorého je vyrobená obliečka na vankúš a paplón.

    Prečítajte si viac 
  • Ischias (zápal sedacieho nervu) pravdepodobne nespôsobuje bolesť v tehotenstve

    Ischias (zápal sedacieho nervu) pravdepodobne nespôsobuje bolesť v tehotenstve

    Ischias (zápal sedacieho nervu) pravdepodobne nespôsobuje bolesť v tehotenstve
    Prečítajte si viac 
  • Je Váš spánok čoraz horší?

    Je Váš spánok čoraz horší?

    Aj Vy si myslíte, že vážne problémy so spánkom sa týkajú len starších ľudí? Žiaľ, vôbec to nie je pravda. Už na začiatku dospelosti si môžete všimnúť prvé zmeny, ktoré menia Váš spánok na horší. Pamätáte si, keď ste ako dieťa alebo tínedžer dokázali prespať celé predpoludnie? Dnes Vám to už zrejme vôbec nejde. Chceli by ste sa opäť vyspať tak dobre ako za mladých čias?

    Prečítajte si viac 
  • Koľko spánku potrebuje Vaše telo?

    Koľko spánku potrebuje Vaše telo?

    Ste sústavne unavení a chýba Vám energia? Po celý deň sa Vám zíva bez ohľadu na to, koľko hodín ste spali? Príliš málo, ale aj príliš veľa spánku škodí. Mali by ste sa preto riadiť pravidlom, že najlepšie je spať 8 hodín denne. Každý z nás je jedinečná osobnosť, každý máme svoje potreby a preto sa môže líšiť aj<

    Prečítajte si viac 
  • Koľko spánku potrebujú vaše deti?

    Koľko spánku potrebujú vaše deti?

    Často sa znepokojujete, či majú vaše deti dostatok spánku? Koľko času by mali naozaj stráviť v posteli? A čo je ešte normálne, keď ide o návyky detí rôzneho veku? Zhromaždili sme presné a osvedčené informácie, ktoré by vám mali pomôcť urobiť správne rozhodnutia.

    Prečítajte si viac 
  • Masáž pre lepší spánok

    Masáž pre lepší spánok

    Problémy so spánkom trápia čoraz viac ľudí. Dobrou správou však je, že existujú mnohé metódy, ktoré Vám pomôžu zlepšiť si ho a opäť sa vyspať do ružova.

    Prečítajte si viac 

31-40 z 62