V nákupnom košíku nie sú žiadne položky

Vyskúšajte

Kvalita spánku a pohodlie

31-40 z 57

  • Ischias (zápal sedacieho nervu) pravdepodobne nespôsobuje bolesť v tehotenstve

    Ischias (zápal sedacieho nervu) pravdepodobne nespôsobuje bolesť v tehotenstve

    Ischias (zápal sedacieho nervu) pravdepodobne nespôsobuje bolesť v tehotenstve
    Prečítajte si viac 
  • Je Váš spánok čoraz horší?

    Je Váš spánok čoraz horší?

    Aj Vy si myslíte, že vážne problémy so spánkom sa týkajú len starších ľudí? Žiaľ, vôbec to nie je pravda. Už na začiatku dospelosti si môžete všimnúť prvé zmeny, ktoré menia Váš spánok na horší. Pamätáte si, keď ste ako dieťa alebo tínedžer dokázali prespať celé predpoludnie? Dnes Vám to už zrejme vôbec nejde. Chceli by ste sa opäť vyspať tak dobre ako za mladých čias?

    Prečítajte si viac 
  • Koľko spánku potrebuje Vaše telo?

    Koľko spánku potrebuje Vaše telo?

    Ste sústavne unavení a chýba Vám energia? Po celý deň sa Vám zíva bez ohľadu na to, koľko hodín ste spali? Príliš málo, ale aj príliš veľa spánku škodí. Mali by ste sa preto riadiť pravidlom, že najlepšie je spať 8 hodín denne. Každý z nás je jedinečná osobnosť, každý máme svoje potreby a preto sa môže líšiť aj<

    Prečítajte si viac 
  • Koľko spánku potrebujú vaše deti?

    Koľko spánku potrebujú vaše deti?

    Často sa znepokojujete, či majú vaše deti dostatok spánku? Koľko času by mali naozaj stráviť v posteli? A čo je ešte normálne, keď ide o návyky detí rôzneho veku? Zhromaždili sme presné a osvedčené informácie, ktoré by vám mali pomôcť urobiť správne rozhodnutia.

    Prečítajte si viac 
  • Masáž pre lepší spánok

    Masáž pre lepší spánok

    Problémy so spánkom trápia čoraz viac ľudí. Dobrou správou však je, že existujú mnohé metódy, ktoré Vám pomôžu zlepšiť si ho a opäť sa vyspať do ružova.

    Prečítajte si viac 
  • Najčastejšie kladené otázky o matracoch

    Najčastejšie kladené otázky o matracoch

    Pokiaľ ide o kúpu matraca, všetci sme tak trochu stratení – nie je to totiž niečo, čo robievame každý deň. Ale vybrať si správny typ matraca vhodný pre naše návyky a potreby je dôležitejšie, ako si myslíte. Takmer tretinu života trávime v posteli, takže matrac sa stáva jeho významnou súčasťou. Keď už máte plné zuby prebúdzania sa so stuhnutým krkom, bolesťami chrbtice a väčším pocitom únavy, ako keď ste išli spať, je najvyšší čas kúpiť si nový matrac. A ak poznáte všetky odpovede na svoje otázky, jeho výber bude pre vás hračka!

    Prečítajte si viac 
  • Najčastejšie príčiny ospalosti a únavy

    Najčastejšie príčiny ospalosti a únavy

    Aj Vám sa občas stáva, že ste ospalí a unavení, pričom neviete o žiadnej príčine, ktorá by to mohla spôsobovať? Prečítajte si tento článok a možno sa dozviete, čo Vás oberá o energiu bez toho, aby ste o tom tušili.

     

    Prečítajte si viac 
  • Naozaj môže šlofík zabíjať?

    Naozaj môže šlofík zabíjať?

    Urobili ste všetko potrebné okolo domu, odviedli deti k susedom, absolvovali nákup potravín a teraz je konečne čas, aby ste si vychutnali zaslúžený oddych! Osviežujúci, zdravý poobedňajší šlofík – alebo vari nie???

    Prečítajte si viac 
  • Naozaj potrebujú ženy viac spánku ako muži?

    Naozaj potrebujú ženy viac spánku ako muži?

    Hovorí sa, že ženy sú v toľkých veciach lepšie než muži... vedia robiť viac vecí naraz, sú empatickejšie a dokážu priviesť na svet nového človeka. Ale je pravda aj to, že potrebujú viac spánku ako muži? A je táto potreba prejavom ich slabosti – alebo možno len ďalší dôkaz toho, že niečo robia lepšie ako chlapi?

    Prečítajte si viac 
  • Nástrahy spánkového apnoe

    Nástrahy spánkového apnoe

    Vedeli ste, že priemerný človek počas svojho života prespí 200 000 hodín? V skutočnosti to ani nie je prekvapenie, pretože spánok je jedným z najdôležitejších procesov v ľudskom tele. Bohužiaľ však existujú mnohé zdravotné problémy, ktoré zabraňujú spánku alebo ho robia menej účinným.

    Prečítajte si viac 

31-40 z 57