- Chcete vstúpiť do magického sveta skvelých zliav?
- Vyskúšajte Club 5* teraz
- Už ste členom?Kliknite sem
- Máte už vytvorený účet?Prihlásiť sa
- Nový zákazník?Vytvoriť účet
Áno, ponúkame aj túto možnosť. Stačí kliknúť na ikonku v pravom dolnom rohu obrazovky a otvorí sa okno, cez ktoré nás môžete kontaktovať.
Veríme, že áno. A veľa!
Za bezpečnosť každého kroku vášho nákupu ručíme na 100 %. Rešpektujeme tiež Vaše súkromie a sme odhodlaní chrániť ho.
Prečítajte si, prosím, časti Ochrana osobných údajov a Obchodné podmienky a dozviete sa viac.
Ku každému výrobku môžete veľmi jednoducho napísať recenziu. Jednoducho sa posuňte na spodnú časť stránky a kliknite na tlačidlo „Napísať recenziu“ a pridajte komentár.
Našej stránke môžete dať „like“ na Facebook-u kliknutím sem. Ďakujeme!
K odberu noviniek e-mailom sa môžete prihlásiť kliknutím na link “Prihlásiť“, ktorý sa nachádza na banneri Newsletter na hlavnej stránke. Budete presmerovaní na stránku, kde vyplníte svoje údaje a prihlásite sa k odberu Newslettera. Ďakujeme!
Ak si neželáte dostávať od nás žiadne e-maily (ponuky, články atď.), prihláste sa do svojho účtu a kliknite na kategóriu Odber noviniek, kde môžete jednoducho spravovať svoj odber noviniek.
V prípade, že nemáte vytvorený účet, môžete požiadať o odhlásenie na e-mailovej adrese zakaznicke.centrum@studio-moderna.com alebo telefonicky na čísle 02/ 59 220 750.
Premyslite si to ale dvakrát, pretože opätovne Vás už nebudeme môcť pridať do nášho zoznamu e-mailov.
Kupón môžete použiť veľmi jednoducho.
Ak je výrobok stále v záruke (záručný list ste dostali spolu s výrobkom), pošlite ho spolu so záručným listom a vyplneným a podpísaným reklamačným formulárom na nasledujúcu adresu:
STUDIO MODERNA s.r.o. (Geis SK)
Továrenská 2
976 31 Vlkanová
Následne Vás budeme informovať, kedy môžete očakávať späť opravený výrobok.
Podrobné informácie ohľadom vrátenia tovaru nájdete v Obchodných podmienkach, v častiach “Vrátenie tovaru” a “Reklamácie”.
Vezmite, prosím, na vedomie, že bez platnej záruky nebudeme môcť pokryť náklady na opravu.
Po uplynutí záručnej lehoty Vám odporúčame kontaktovať našu spoločnosť telefonicky na čísle 02/ 59 220 750 alebo e-mailom. O ďalšom postupe Vás budeme informovať.
Všetky výrobky Topshop majú automatickú 2-ročnú záruku na výrobné chyby a základné funkcie výrobku. Výrobky s dodatočnou zárukou môžete nájsť na stránke medzi informáciami o produktoch.
Ak chcete zmeniť alebo zrušiť Vašu objednávku, pošlite nám, prosím, e-mail a my objednávku pozmeníme alebo ju zrušíme za Vás. Vezmite, prosím, na vedomie, že ak už tovar odišiel z nášho skladu, nedokážeme už objednávku zmeniť, len ju zrušiť.
Radi Vám povieme, v akom stave sa Vaša objednávka práve nachádza. Najrýchlejšie to zistíte tak, že nám napíšete e-mail alebo zavoláte na číslo 02/ 59 220 750 a my Vám hneď poskytneme aktuálne informácie.
Bohužiaľ, na sklade držíme len určité množstvo jednotlivých výrobkov, preto sa môže stať, že Vám nebudeme môcť doručiť objednaný výrobok. Vždy Vám však veľmi radi pomôžeme nájsť zaň čo najlepšiu náhradu.
Bežne sa to však nestáva a ak aj áno, môžeme Vám zvolený výrobok objednať nanovo.
O zmene vo Vašej objednávke vás budeme, samozrejme, informovať prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky.
Poštovné sa počíta podľa hmotnosti a hodnoty celého balíka. Výpočet ceny poštovného je nasledovný:
Balíky do 40 kg | Hodnota objednávky do 150 € | Hodnota objednávky nad 150 € |
---|---|---|
Bežní zákazníci | 5,99 € | 5,99 € |
Zákazníci Club 5* | 3,99 € | 1,99 € |
Balíky nad 40 kg | Hodnota objednávky do 150 € | Hodnota objednávky nad 150 € |
---|---|---|
Bežní zákazníci | 34,99 € | 34,99 € |
Zákazníci Club 5* | 29,99 € | 29,99 € |
Pri platbe na dobierku a online platbách je cena poštovného navýšená o manipulačný poplatok 1,99 €.
Tovar doručujeme v závislosti od dostupnosti produktov a prevádzkových možností v čo najkratšom čase. Tovar, ktorý je na sklade, dodávame štandardne za 3-5 pracovných dní od odoslania objednávky, najneskôr však do 30 dní od odoslania objednávky. Produkty značky Spokey majú dobu dodania 10 pracovných dní.
Ak na 6. deň nebudete mať informácie o Vašej objednávke, alebo ste od nás nedostali žiadnu správu, prosíme Vás, pošlite nám e-mail alebo nám zavolajte na telefónne číslo 02/ 59 220 750 a my hneď skontrolujeme stav Vašej objednávky.
Tovar, ktorý ste si objednali prostredníctvom tejto web stránky, Vám bude doručený kuriérskou službou na Vami zadanú adresu.
Môžete uviesť svoju požiadavku o dátume doručenia do komentárov k objednávke a my urobíme všetko pre to, aby sme splnili Vaše želanie.
V prípade platby v hotovosti na dobierku je potrebné, aby ste osobne prebrali výrobok a podpísali jeho prevzatie.
Dajte nám, prosím, čím skôr vedieť, ak ste si rozmysleli svoju objednávku. Potom ju budeme môcť jednoducho zrušiť bez toho, aby ste museli platiť dodatočné poplatky.
Na naše výrobky sa vzťahuje 14-dňová záruka vrátenia peňazí. Výrobok si môžete bez problémov doma vyskúšať, aby ste videli, či ste s ním spokojní, ešte pred tým, ako sa rozhodnete.
Nedoručujeme tovar mimo Slovenska, ale v prípade záujmu nás môžete kontaktovať e-mailom a my individuálne posúdime každú objednávku.
Ak Vám tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, môžete nám ho vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia. Výrobok zašlite poštou ako doporučenú zásielku na adresu:
STUDIO MODERNA s.r.o. (Geis SK)
Továrenská 2
976 31 Vlkanová
Dbajte, prosím, na to, aby ste výrobok vrátili nepoškodený, v pôvodnom množstve a v originálnom obale. Zároveň Vás prosíme, aby ste k tovaru priložili jednu časť faktúry alebo jej kópiu, prípadne aspoň uviedli jej číslo, Vaše meno a adresu. Boli by sme radi, keby ste nám napísali, z akého dôvodu Vám výrobok nevyhovuje (nie je to ale podmienkou pre vrátenie peňazí).
Peniaze Vám vrátime do 14 dní bankovým prevodom.
Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ a počítajú sa podľa vybranej služby v závislosti od hmotnosti a rozmerov výrobku.
Momentálne akceptujeme nasledovné spôsoby platby:
Platbu kartou môžete realizovať prostredníctvom platobnej brány 24-pay. Platiť môžete kartami Visa, Visa Electron, MasterCard, Diners Club International a Maestro.
Platba na dobierku je najbezpečnejší a najjednoduchší spôsob platby. Pripravíte si hotovosť za tovar a odovzdáte ju pracovníkovi doručovacej služby výmenou za Váš tovar.
Áno. Využívame služby najdôveryhodnejších partnerov a platba Vašou kreditnou kartou prebieha na bezpečnej stránke.
Cookie je malé množstvo dát, ktoré sú odosielané do Vášho prehliadača z webovej stránky a uložené na pevnom disku. Ak to preferencie Vášho prehliadača povoľujú (väčšina prehliadačov je nainštalovaná s povolením cookies), každá webová stránka Vám môže do Vášho prehliadača poslať svoje vlastné cookie. Pre ochranu Vášho súkromia cookies neobsahujú osobné údaje, ale namiesto toho používajú jedinečné anonymné identifikátory. Každá webová stránka má prístup iba k tým cookies, ktoré odoslala na Váš pevný disk – nie cookies poslané inými webovými stránkami.
Ak sa delíte o svoj počítač s inými ľuďmi a nechcete, aby mali prístup k Vašim informáciám, nezabudnite sa odhlásiť vždy, keď opúšťate svoj počítač. Odhlásiť sa môžete kliknutím na odkaz „Odhlásiť“, nachádzajúci sa navrchu stránky.
Ďalšie informácie o používaní cookies nájdete v časti Podmienky použitia stránky.
Prosím, uistite sa, či ste do objednávky zadali všetky požadované údaje (a dvakrát skontrolujte údaje o kreditnej karte). Chýbajúce časti sú vyznačené červeným rámikom.
Ak je všetko v poriadku, ale objednávku stále nie je možné uskutočniť, zatvorte, prosím, stránku a skúste urobiť objednávku znova otvorením v novom okne. Ak ani to nepomôže, prosím, pošlite nám e-mail alebo zavolajte na tel. číslo 02/ 59 220 750 a my Vám pomôžeme vyriešiť tento problém.
E-mailovú adresu môžete aktualizovať po prihlásení do Vášho účtu online a kliknutím na kategóriu Odber Newsletterov.
Heslo môžete zmeniť po prihlásení do Vášho účtu online a kliknutím na kategóriu „Informácie o účte“.
Ak chcete zrušiť účet a všetky v ňom uvedené informácie, napíšte nám e-mail na zakaznicke.centrum@studio-moderna.com a urobíme to za Vás.